We maken graag kennis!
Heb je een vraag als opdrachtgever of als zelfstandig professional? We helpen je graag bij het beantwoorden, ook buiten de standaard kantoortijden.
Voor het eerste telefonische contact verzoeken we je een terugbelverzoek te plaatsen.
We bellen je binnen één werkdag terug!
Tomms.
Parkstraat 19d
6881 JB Velp
Ravenoord 1
3523 DB Utrecht
Stuur je mail naar team@tomms.nl en wij antwoorden binnen één werkdag. Bekijk ook de veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Waarom zou ik als opdrachtgever voor Tomms kiezen en niet voor een medewerker in loondienst?
Het is meer dan de rekensom die in het voordeel van Tomms uitvalt. Je werkt met gedreven zelfstandigen die ervoor zorgen dat je precies weet waaraan tijd besteed wordt. Afhankelijk van gemaakte afspraken kan snel en flexibel worden op- en afgeschaald, zodat je altijd over inzet op maat beschikt. We zetten e.e.a. graag voor je op een rij!
In welke regio's is Tomms actief?
Waarom staan opdrachten en zelfstandig professionals niet online?
Tomms staat voor de persoonlijke match tussen de flexkracht en opdrachtgever. Daarnaast willen wij een platform bieden voor zelfstandig professionals waarbij een openbaar online profiel achterwege kan blijven.
Hoe wordt facturatie verzorgd?
Deze verloopt altijd via Tomms. Zo weet je zeker dat facturatie consistent plaatsvindt, en dat je bij vragen altijd je vaste contactpersoon kunt raadplegen. Facturen ontvang je per e-mail.
Op welke opdrachtgevers richt Tomms zich?
Hoe snel kan ik beschikken over een zelfstandig professional?
Waarom is een intake noodzakelijk?
We willen jou en je onderneming graag leren kennen. De intake is ontwikkeld om dit met gerichte vragen te bewerkstelligen. Het is geen drill-sessie, maar een effectief interview dat binnen een half uur tot een uur af te ronden is, waarbij voor voornamelijk praktische zaken aan bod komen. O.a. bedrijfscultuur- en jargon, bevoegdheden, organisatiestructuur, communicatielijnen en natuurlijk de ontstaansgeschiedenis van je bedrijf komen aan bod. De intake blijkt communicatie veel eenvoudiger en plezieriger te maken, simpelweg door (wederzijds) te weten wie de persoon achter e-mails en de telefoon is.
Waarom is een intake noodzakelijk?
Wat is het nut van de vaste contactpersoon via Tomms?
Aan de hand van je ondernemingskarakteristieken en behoeften wordt bepaald wie je vaste aanspreekpunt wordt. Jouw contact helpt je effectief te werven en staat klaar bij vragen over administratie en (ingezette) flexkrachten, waarmee je vaste contactpersoon ook regelmatig contact heeft. Wanneer één of meerdere flexkrachten voor een project worden ingezet, kan je vaste contactpersoon ook projectmanagement op zich nemen, waarbij hij of zij van begin tot eind actief kan meedenken over hoe jouw doelen bereikt kunnen worden.
Contact & intake-aanvraag
Terugbelverzoek









