Bedankt!
Wij nemen spoedig contact met je op. Heb je in de tussentijd vragen? Mail dan naar team@tomms.nl of bel onze vliegende keep van dienst op 06 -225 805 48 van 8.00u tot 19.00u van maandag tot en met zaterdag. Bekijk hieronder ook onze veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Waarom zou ik als opdrachtgever voor Flaex kiezen en niet voor loondienst?
Het is meer dan de rekensom die in het voordeel van Flaex uitvalt. Je werkt met gedreven zelfstandigen die ervoor zorgen dat je precies weet waaraan tijd besteed wordt. Afhankelijk van gemaakte afspraken kan snel en flexibel worden op- en afgeschaald, zodat altijd over inzet op maat beschikt. De rekensom ‘dienstverband vs Flaex’ maken we graag voor je!
In welke regio's is Flaex actief?
Wij rekenen geheel Nederland tot ons werkgebied. Afhankelijk van hoe vaak de Flaex-werker bij jou op locatie moet zijn en welke woon-werk afstand overbrugd moet worden, wordt in samenspraak bepaald of wij je goed van dienst kunnen zijn.
Waarom staan opdrachten en zelfstandig professionals niet online?
Flaex staat voor de persoonlijke match tussen de Flaex-werker en opdrachtgever. Daarnaast willen wij een platform bieden voor zelfstandig professionals waarbij een openbaar online profiel achterwege kan blijven.
Hoe wordt facturatie verzorgd?
Deze verloopt altijd via Flaex. Zo weet je zeker dat facturatie consistent plaatsvindt, en dat je bij vragen altijd je vaste contactpersoon kunt raadplegen. Facturen ontvang je per e-mail.
Op welke opdrachtgevers richt Flaex zich?
De praktijk leert dat wij veelal uitkomst bieden aan MKB bedrijven, maar ook aan gemeentes (al dan niet via aanbesteding) die behoefte hebben aan inzet van een professional, tijdelijk of voor de langere termijn. Tijdelijke inzet vindt veelal plaats wanneer door ziekte of verlof versterking van een team nodig is, of wanneer werkzaamheden simpelweg van tijdelijke aard zijn. Wat voor onderneming je ook hebt: het staat je altijd vrij te vragen of we je kunnen helpen!
Hoe snel kan ik beschikken over een zelfstandig professional?
Als je nog geen intake bij Flaex hebt gedaan, plannen wij deze eerst in. Soms kan dit telefonisch, maar de voorkeur heeft om deze bij jou op locatie te houden. Hierbij houden wij ons aan de richtlijnen van het RIVM. Als de intake heeft plaatsgevonden, kan bij beschikbaarheid van de juiste Flaex-werker veelal binnen 2 werkdagen gestart worden met een opdracht. De mate waarin afspraken gemaakt en schriftelijk vastgelegd moeten worden, is hierbij goeddeels bepalend.
Waarom is een intake noodzakelijk?
We willen jou en je onderneming graag leren kennen. De intake is ontwikkeld om dit met gerichte vragen te bewerkstelligen. Het is geen drill-sessie, maar een effectieve (en doorgaans ontspannen) sessie die binnen een half uur tot een uur af te ronden is, waarbij voor voornamelijk praktische zaken aan bod komen. O.a. bedrijfscultuur- en jargon, bevoegdheden, organisatiestructuur, communicatielijnen en natuurlijk de ontstaansgeschiedenis van je bedrijf komen aan bod. De intake blijkt communicatie veel eenvoudiger en plezieriger te maken, simpelweg door wederzijds te weten wie de persoon achter e-mails en telefoon is.
Wat is het nut van de vaste contactpersoon via Flaex?
Aan de hand van je ondernemingskarakteristieken en behoeften wordt bepaald wie je vaste aanspreekpunt wordt. Jouw contact helpt je effectief te werven en staat klaar bij vragen over administratie en (ingezette) Flaex-werkers, waarmee je vaste contactpersoon ook regelmatig contact heeft. Wanneer één of meerdere Flaex-werkers voor een project worden ingezet, kan je vaste contactpersoon ook projectmanagement op zich nemen, waarbij hij of zij van begin tot eind actief kan meedenken over hoe jouw doelen bereikt kunnen worden.
Contact & intake-aanvraag









